Chill-modus Aan - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Familie Lustgraaf - WaarBenJij.nu Chill-modus Aan - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Familie Lustgraaf - WaarBenJij.nu

Chill-modus Aan

Door: Suus en een beetje Niels

Blijf op de hoogte en volg Familie

02 November 2015 | Indonesië, Lovina

Goedenavond voor de lezers op Bali, (jaja, die hebben we ook! We worden nog eens beroemd hier!) en goedemiddag voor de lezers in Blanda!

Vandaag, na twee indrukwekkende, bijzonder leuke maar drukke dagen, hebben we een chill dag gehad!
Want laten we wel wezen, vakantie betekend natuurlijk ook uitrusten!
De massagevrouwen zijn vanmiddag om half 2 bali-tijd weer langs geweest, en hebben de spiertjes van Sjoerd, Ton, Ben, Sanne, Niels & Suus weer goed onder handen genomen! Pfff, wat een kracht hebben die vrouwtjes in hun handen! Girlpowerrrr! Haha.

De mannen die iets minder goed konden stil zitten zijn weer even wezen scooter rijden, en aan het eind van de middag zijn Sjoerd, Niels & Suus nog even het plaatsje Lokapaksa in geweest met de scooter. Het is zo leuk als je hier een keer een ander straatje of richting uit gaat, je elke keer weer word verrast waar je beland. En de mensen hier zijn zooo vriendelijk!
We stopten even langs de weg om te overleggen of we nog verder gingen of weer terug wilden gaan, stopten er een man op een scooter met een baby in zijn handen, (ja echt, zo gaat het hier, hoezo kinderzitjes?!) om te vragen waar we moesten zijn en of we de weg wel wisten.
Nog geen minuut later stopt er een bus met twee mannen, of we de weg kwijt waren en of ze de weg moesten wijzen... zo behulpzaam!
Wij Nederlanders moeten daar nog steeds af en toe aan wennen, je denkt toch snel dat ze iets van je willen hebben of zo terwijl het juist het tegenovergestelde is.

Vanavond is er weer heerlijk gekookt door Sani & Illuh, nadat we vanmiddag ook nog even een korte fotoshoot door en met ze hebben gehad! Allemaal de lustgraven-shirts aan, bloemetje in het haar en 123spaghettiiiiii! :-)

Morgen gaan we met de bus naar de zilverfabriek, soort Buddha to Buddha sieraden, en daarna door naar de parelwitte stranden aan de zuidkust.... we zijn benieuwd!

Fijne maandag nog verder, voor ons zit ie er alweer bijna op!
Selamat tidur (welterusten)!