heenreis - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Familie Lustgraaf - WaarBenJij.nu heenreis - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Familie Lustgraaf - WaarBenJij.nu

heenreis

Door: Tonnie

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Oktober 2015 | Indonesië, Lovina

Twee keer gevlogen met Singapore Airlines. Van Amsterdam 10.25 uur Nederlandse tijd naar Singapore 06.10 uur plaatselijke tijd. Een reis van ruim 12,5 uur. Om 08.25 vlogen we met dezelfde Singapore Airlines naar Denpassar Bali. Hier kwamen we om 11.00 aan. Onderweg kreeg de jarige Job een door de crew gesigneerde verjaardagskaart, een verjaardagstaart en kregen we allemaal een cocktailtje met uitzondering van een aantal slapende gezinsleden. Om 12.00 uur (heet!) vertrokken we in een gehuurd busje naar villa Cerah. De chauffeur dacht er 3 uurtjes over te doen maar viel onderweg bijna in slaap waardoor we extra pauzes in moesten lassen en omdat hij de weg naar de villa in Sererit niet wist er ruim 4 uur over deden. Wel een mooie route, rijstvelden, bergpassen en aapjes langs de weg. Een soort open Apenheul.
De eerste kennismaking met villa Cerah en het personeel Gusti, Sani en Ilu valt in de smaak. Ook hier verjaardagsverrassingen.
De eerste duik in het zwembad is gemaakt. Tot het volgende bericht....