Verrassingsdag nr. 2 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Familie Lustgraaf - WaarBenJij.nu Verrassingsdag nr. 2 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Familie Lustgraaf - WaarBenJij.nu

Verrassingsdag nr. 2

Door: Tonnie

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 November 2015 | Indonesië, Lovina

Selamat paki.

Zondag 8 november mochten komang Lucie en kadek Ton uitslapen tot half tien. Nou ja mochten, moesten. Voor mij als vroeg-opstaander niet gemakkelijk, nog maar een keertje omdraaien dan.
Om half tien werd de slaapkamerdeur opengetrokken en stonden de kinderen als een levende boog naar het terras, waar ze als verrassing een uitgebreid ontbijt klaar hadden staan. Zelf aan een slinger Just Married was gedacht.
Ze vertelden dat ze een aantal verrassingen voor ons hadden deze dag om de bruiloft met ons te vieren en ons te bedanken voor deze vakantie.
Om elf uur vertrokken we allen op onze scooters naar de gloednieuwe beachclub van de Krisna bij Lovina.
De verrassing:
Parasailing
Dat gaf wel even een paar momentjes van Oef!
Maar na allebei een angstplasje gedaan te hebben, ging Lucie eerst vanaf het strand de lucht in. Door net te doen alsof ze de aanwijzingen (blauwe vlag met beide handen aan de blauwe lijn trekken - om te kunnen landen, rood juist weer richting zee) kreeg Lucie het voor elkaar zelfs drie rondjes te maken. Uiteindelijk lukte het de kinderen om haar veilig via een geluidsinstallatie te laten landen op het strand.
Intussen was ik ook gezekerd en geïnformeerd en moest ook meteen de lucht in. Adembenemend mooi! Ik dacht ook drie rondjes te krijgen, en trok na het eerste rondje uit allemacht aan de rode lijn richting zee, maar toen hoorde ik duizenden stemmen schreeuwen dat ik aan de blauwe moest trekken. Het bleef dus bij 1 rondje, maar dat mocht de pret niet drukken, wat een ervaring!
Bleek dat Lucie met de onderkant van haar linkerarm hardhandig langs de lijnen van de parachute had geschaaft en dat werd naar de tijd vorderde een behoorlijke bloeduitstorting.
Een lekker drankje/mocktail na afloop en toen ieder voor zich op de scooters weer terug naar de villa. Daar werd door de kinderen een lunch geserveerd, gecombineerd met de left-overs van het buffet van de bruiloft.
Om vier uur kregen we te horen dat ze een fotoshoot hadden georganiseerd bij de villa en kreeg ik een witte blouse aangereikt, want we zouden allemaal in witte kleding op de shoot gaan. De fotograaf was er al om half vijf en die mocht drie kwartier wachten toch ook alle vrouwen zich volledig hadden opgedirkt.
De beste man sprak maar een weinig Engels, maar uiteindelijk kwamen we er met hem wel uit. We hebben gewoon de regie in handen genomen (waar ik normaal niet zo sterk in ben....). Toen Reagan arriveerde voor zijn dienst als beveiliger, hebben we hem er ook in meegenomen, met de mannen als tough guy's en met de vrouwen die in een aanbiddende houding om hem heen gingen staan en knielen.
Morgen zien we het resultaat op een DVD.
Omstreeks half acht werden we met 2 auto's opgehaald als volgende verrassing en reden we naar de Spice beach club in Lovina. Heerlijk gegeten, life muziek, dansen.
Omdat we daar gisteren hadden gelunched in aanloop naar de ceremonie, wisten ze van de ceremonie en werden wij door het personeel van de beachclub verrast met een serenade van de band, een taart met twee kaarsjes en 2 cocktails. Allemaal zo attent, Bali is the best!
We hebben van alle verrassingen genoten en prijzen ons zeer gelukkig dat we 6 fantastische kinderen mogen hebben ! Ben, Sanne, Sjoerd, Sandra, Niels en Susanne dank jullie wel voor deze fantastische dag!