Full body massage - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Familie Lustgraaf - WaarBenJij.nu Full body massage - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Familie Lustgraaf - WaarBenJij.nu

Full body massage

Door: Tonnie

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 Oktober 2015 | Indonesië, Lovina

Vandaag allemaal genoten van een heerlijke massage aan huis. Van top tot teen kwam bijna alles aan de beurt. daarna nog een manicure en een nieuw kleurtje op de nagels van de vrouwen in onze familie. Voor herhaling vatbaar.
Sani en Ilu maken het ons erg naar de zin met heerlijk ontbijt, lunch en diner. Reagen past de hele avond en nacht op ons en Gusti is er elke ochtend al vroeg bij om de prachtige tropische tuin te onderhouden en het zwembad schoon te maken. We worden heerlijk in de watten gelegd. Vanavond ook nog met z'n zessen op de brommers (125cc Honda) gewinkeld bij de Krisna en toetjes en ijsjes gekocht bij de Indomarket. Dat scooter rijden is hier echt te gek, wat een georganiseerde bende! Moet je echt zelf eens meemaken!

• 29 Oktober 2015 - 20:09

Span:

Bijna alles???? Hoest met je rug, hihi.

• 31 Oktober 2015 - 08:54

Rita:

O jongens heerlijk!! Dat is genieten hè zo in de balé met de vaardige handen van Ami en zusjes. Ik kan me er alweer enorm op verheugen.