familiefeestje - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Familie Lustgraaf - WaarBenJij.nu familiefeestje - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Familie Lustgraaf - WaarBenJij.nu

familiefeestje

Door: Ton en Lucie

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 Oktober 2015 | Indonesië, Lovina

26 november 1980 trouwden wij, 20 en 21 jaar jong. Er was een huisje beschikbaar gekomen in Lopik, de eerste standplaats van Ton. Samenwonen was streng verboden dus werd er in allerijl getrouwd.
Dat trouwen deden we op de manier zoals het van ons verwacht werd, door onze omgeving, ouders, familie, kerk. We waren nog niet eigenwijs genoeg om het op onze eigen manier te doen.
Inmiddels zijn we bijna 35 jaar verder en prijzen ons zeer gelukkig met onze kinderen Ben, Sandra en Niels, en niet minder met hun partners Sanne, Sjoerd en Susanne. Voor ons zijn ze allen onze kinderen, ons allemaal even lief en belangrijk en ze zijn ook heel lief voor ons.
We hebben het een aantal jaren voorbereid, er hard voor gespaard en nu gaat het er van komen, we gaan ons 35 jarig huwelijk met onze kinderen vieren en doen dat in Bali.
In de prachtige villa van Herbert en Rita, Villa Cerah (www.villacerah.nl)
Wat een voorrecht dat je dit op deze manier met de kinderen mag vieren en nu ook nog eens zoals we het zelf graag wensen.
Zondag 25 oktober gaat de reis beginnen met een vliegreis van bijna 16 uur, lijkt ons heel lang, maar daar slaan we ons met z'n allen wel doorheen. Vanaf maandag 26 oktober hopen we in de villa te verblijven waarin alle vier de stellen een eigen optrekje hebben en we gezamenlijk mogen genieten van de prachtige villa, tuin, het zwembad en het strand en de zee voor de deur. Rijstvelden in de achtertuin, een staff van 4 mensen die voor ons gaan zorgen, koken, wassen, strijken, regelen en ons in de watten gaan leggen.
Helaas moet je op een gegeven moment weer naar huis en we hopen veilig terug te komen op woensdag 11 november in de vroege ochtend op Schiphol.
Maar dan hebben we wel ruim 2 weken van elkaar en met elkaar kunnen genieten van een prachtige ervaring!
We prijzen ons zeer gelukkig met onze (schoon-)kinderen en de liefdevolle omgang die we met hen mogen hebben. Bevoorrecht dat we dit ook kunnen en mogen doen. En nu al dankbaar aan de mensen die ons daar in de watten zullen gaan leggen.
We kunnen alle anderen die ons lief zijn niet meenemen, maar weten jullie ook bij ons door middel van deze blog.
Liefs Ton en Lucie

• 21 Oktober 2015 - 20:52

Ruud Fraters:

Luitjes goede reis. Laat de piloot het werk doen en niet overnemen, Ton.
    Geniet ervan en wij gaan jullie volgen,
    Ruud en Linda

• 24 Oktober 2015 - 19:43

Herbert En Rita:

Lieve Ton en Lucie,

Wat een leuke pagina voor een reisverslag. We zijn enthousiast en hebben deze gelijk op onze link-pagina geplaatst. Misschien een goed idee voor anderen en we volgen jullie natuurlijk met veel plezier gedurende de vakantie.
    We vinden het leuk om hier wat te schrijven in het kader van de reis naar Bali en de viering van jullie 35 jarige huwelijksdag samen met “al” jullie kinderen. Onze eerste mailwisselingen dateert vanaf juni 2014 en dat was het resultaat van een aantal informatieve gesprekken die er daarvoor al waren gevoerd.
    We waren onder de indruk van jullie voorbereidingen en in het bijzonder van de uitnodiging die we kregen om bij jullie thuis het enthousiasme nog verder op de voeren met onze verhalen en ervaringen over Indonesië, Bali en vooral Villa Cerah.

Met plezier kijken we dan ook terug op het bezoek bij jullie afgelopen 20 september, waarbij de hoogtepunten waren: de homemade semiprofessionele family-video, jullie geweldig leuke enthousiaste (schoon)kinderen, de aandacht die we kregen bij het beantwoorden van alle vaak goed doordachte vragen en last but not least de op Bourgondiërs afgestemde…….. heerlijke Indische rijsttafel. Wat een leuk stel mensen zo bij elkaar met een hechte familieband.

Wij wensen jullie een goede vlucht, een hele fijne “honeymoon” en een geweldig leuke tijd zo met elkaar op Bali en in Villa Cerah. Geloof ons, de reis naar de tropen is misschien wat lang, maar als je weet waar je heen gaat vliegt letterlijk de tijd. En als je er bent: Het godeneiland Bali verveelt nooit en geeft je steeds weer nieuwe ervaringen.

Met een hartelijke groet,
    Herbert & Rita

• 24 Oktober 2015 - 20:09

Rianne Strootman-Haverdings:

Hallo allemaal!!

Heeeele goede reis gewenst!!! Veel plezier daar!
    Geniet van al het moois en elkaar!
    En pas goed op elkaar!!!

liefs uit Klundert van Jeroen, Rianne en Mees!

• 01 November 2015 - 07:17

Alida:

Wat mooi geschreven, recht uit t hart! Geniet er nog lekker van!